FAQ

Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu Uone:

1. W jakich godzinach jest otwarty Wasz sklep?

Nasz sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00. W tych godzinach można kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Wszelkie informacje o naszych danych kontaktowych znajduje się w zakładce Kontakt.

2. W jaki sposób można składać zamówienia?

Zamówienia na sklepie u1.net.pl można składać poprzez dodanie produktu do koszyka i zakup bezpośrednio przez naszą stronę. Alternatywnym sposobem zamówienia jest złożenie go w formie e-mailowej lub telefonicznej, jednakże wówczas wymagamy przedpłaty na konto lub płatności za pobraniem u kuriera.

3. Czy towar można odebrać osobiście?

Oczywiście nasz sklep znajduje się w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 30. W przypadku problemów ze sprzętem zapraszamy również do naszego serwisu, który znajduje się w tym samym miejscu.

4. Jak wygląda zwrot zakupionego towaru, czy jest w ogóle taka możliwość?

Oczywiście, istnieje możliwość zwrotu naszych produktów, informacje oraz formularz zwrotu znajduje się w zakładce Regulamin na samym dole strony. Należy wypełnić formularz zwrotu i odesłać go wraz zakupionym towarem podlegającym zwrotowi na nasz adres.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od momentu złożenia zamówienia. W przypadku zamówienia złożonego do godziny 12:00 towar wysyłamy tego samego dnia, a dostarczenie następuje nazajutrz. W momencie złożenia zamówienia po godzinie 12:00 zakupione produkty wysyłamy w kolejny dzień. Oczywiście celem maksymalizacji zadowolenia naszych klientów stosujemy wyjątki od tej reguły i zazwyczaj zamówienia złożone później również są realizowane tego samego dnia.

6. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?

Tak, jest taka możliwość. W takim przypadku zostaną naliczone dodatkowe opłaty zgodnie z cennikiem DPD międzynarodowy. W przypadku chęci wysyłki międzynarodowej konieczne jest poinformowanie nas o tym fakcie przy składaniu zamówienia.

7. Co zrobić gdy paczka dotrze do mnie nie kompletna bądź uszkodzona?

W wypadku kiedy paczka jest uszkodzona należy niezwłocznie uzupełnić protokół szkody u kuriera co pomoże nam w rozwiązaniu tej sytuacji. Jeżeli kurier zdążył odjechać skontaktuj się bezzwłocznie z firmą kurierską. Natomiast jeśli przesyłka będzie niekompletna prosimy o kontakt z naszą firmą poprzez e-mail wówczas postaramy się uzupełnić braki.

8. Czy jest możliwość otrzymania faktury na zamówiony przedmiot?

Tak. W trakcie wypełniania formularza dotyczącego zamówienia znajdziesz miejsce na numer NIP Twojej firmy, dzięki któremu będziemy mogli wystawić fakturę VAT.

Przewiń do góry